Su Babel Film Fèstival est su primu cuncursu  tzinematogràficu internatzionale destinadu isceti a sas produtziones tzinematogràficas chi contant sas minorias, mescamente cussas linguìsticas. In su 2019 est arribbadu a sa de seis editziones. 
Sa Sardigna in custos ùrtimos annos at fatu seberadas chi andant conca a s’amparu de su patrimoniu linguìsticu de sas comunidades de s’ìsula, chi puru in sa diversidade de sas variantes linguìsticas internas, tenet una base comune de salvaguàrdia, recùperu e valorizatzione. Su Babel Film Fèstival naschet fintzas dae su reconnoschimentu de una tzentralidade chi no est isceti geogràfica, ma fintzas culturale pro su destinu de sas limbas non natzionales.
Su progetu bolet puru pro ammustrare sa richesa de sas variantes culturales e de contribuire a una diversidade de sa limba chi arricat chi faghet tzìnema, cunditzionat sa creatividade sua e tenet cunsighèntzias creativas in sa definitzione de s'òpera sua.
In custu sensu su Fèstival oferit a totu sos autores, siat de documentàrios siat de fiction, sa possibilidade de donare visibilidade a sas limbas, pro favorèssere unu cunfrontu beru e un’iscàmbiu culturale tra sas populatziones de totu su mundu. 
Iscoberis de prus in su situ ufitziale de su Babel Film Fèstival  www.babelfilmfestival.com 


Il Babel Film Festival è il primo concorso cinematografico internazionale destinato esclusivamente alle produzioni cinematografiche che guardano e raccontano le minoranze, in particolare linguistiche. Nel 2019 è arrivato alla sua 6° edizione. 
La Sardegna in questi ultimi anni ha fatto delle scelte importanti che vanno nella direzione della salvaguardia del patrimonio linguistico delle comunità isolane, che pur nella diversità e articolazione delle varianti linguistiche interne, ha comunque riconosciuto un orizzonte unitario di salvaguardia, recupero e valorizzazione. Il Babel Film Festival nasce anche dal riconoscimento di una centralità che non è solo geografica, ma anche dinamica e culturale per il destino delle lingue non nazionali.
Il progetto nasce anche dall’intenzione di restituire una comunanza di intenti tra le diverse aree linguistiche, di mostrarne la ricchezza e le potenzialità culturali e di contribuire alla testimonianza di una vivacità linguistica che arricchisce l’autore di cinema, influisce sulla sua creatività e ha conseguenze figurative centrali nella definizione della sua opera.
In questo senso il Festival offre a tutti gli autori, sia di documentari sia di fiction, la possibilità di dare visibilità e forza espressiva alle lingue, per favorire un reale confronto e scambio culturale tra le popolazioni di tutto il mondo. 
Scopri di più sul sito ufficiale del Babel Film Festival www.babelfilmfestival.com